TRENER - MENTOR. SZLIF TRENERSKI

Rejestracja zakończona
Dnia:16 listopada 2013 10:00 (odbyło się)
Zakończenie:17 listopada 2013 17:00
Miejscowość:Warszawa
Adres:Centrum Konferencyjne, ul. Kopernika 30 (II pietro)
Inwestycja:1230 zł
 

TRENER MENTOR


PROWADZENIE SZKOLEŃ W ZGODZIE Z ZASADAMI LOGODYDAKTYKI

Dwudniowe szkolenie zwiększające i szlifujące umiejętności trenerskie

 

TRENER  MENTOR: Iwona Majewska-Opiełka

Podstawy teoretyczne: Logodydaktyka  koncepcja wspierania rozwoju ludzi i przedsiębiorstw zawierająca w sobie elementy pracy Petera Druckera, Stephena R. Coveya, Viktora Frankla oraz wiedzę z zakresu psychologii społecznej i 25 letniego doświadczenia pracy w biznesie autorki koncepcji

 

 CELE SZKOLENIA:


  ZADANIA TRENERA-MENTORA:

 

SESJA I (ok. 1,5 godziny)

 

Sesja ta pozwoli się przyjrzeć posiadanej wiedzy na temat rynku szkoleniowego, potrzeb i roli trenera. Podane będą sposoby zmiany niekorzystnych schematów na te lepiej dziś służące i trenerom i uczestnikom szkoleń. Uczestnicy poznają sprawdzające się w większości sytuacji podejście do szkoleń. Przyjrzą się bliżej własnej motywacji i kompetencjom, a także wiedzy na temat wspierania rozwoju innych.  

 

SESJA II (ok. 1,5 godziny)

 

Sesja pozwoli skonfrontować doświadczenie trenerów z logodydaktyką i wiedzą trenera prowadzącego szkolenie. Przedyskutujemy kompetencje niezbędne trenerowi. Nawiążemy do charakteru. Opracujemy niezbędnik psychologiczny trenera-mentora. 

 

SESJA III (ok. 1,5godziny)

 

Sesja ta pozwoli przyjrzeć się sobie w kontekście potrzeb trenerskich  Każdy określi własny program rozwojowy  Przekazana będzie wiedza pozwalająca w sposób planowy podejść do własnego rozwoju i zająć się w nim także doskonaleniem charakteru poprzez przyswajanie właściwych nawyków.

 

SESJA IV  (ok 2 godziny)

 

To sesja typowo warsztatowa, w której uczestnicy nauczą się właściwie programować własną podświadomość Wzrośnie ich świadomość słowa. Poznają zasady pracy podświadomości oraz sposoby pozytywnego wykorzystania jej właściwości dla celów szkolenia.

Praca domowa (indywidualna i zespołowa).

 

 DZIEŃ DRUGI

 
SESJA
V  (ok. 1,5godziny)


Sesja dyskusyjna podzielona krótkimi wykładami i demonstracjami trenera-mentora. Przyjrzymy się wszelkim trenerski "prawdom" i nieprawdom. Uwypuklona będzie humanitarna i zgodna z logodydaktyką wersja człowieka, o której nie zawsze pamięta się na szkoleniach.

 

SESJA VI

 

Pokazanie i udokumentowanie w jaki sposób można podchodzić do swojej roli trenera aby pracować skutecznie. Nawyki trenerskie i generalnie - nawyki wspierające skuteczność działań w każdej sytuacji.

 

SESJA VII i VIII (ok 4 godziny z przerwą )

 

Sesje ćwiczeniowe, demonstracyjne. Każdy z Uczestników zaprezentuje się w roli trenera w krótkiej sesji szkoleniowej. Dostanie informację zwrotną zachowując się według poznanego wcześniej schematu Goldsmitha. Poznają dodatkowe narzędzia potrzebne trenerom, dzielimy się z poczuciem obfitości.

 

OFERTA:

ZAPEWNIAMY:                                                                    

 

INWESTYCJA:

 

 

Inne szkolenia: