Sztuka sprzedaży i obsługa klienta 
nagroda pnsa

Najbliższe szkolenia

13.01.2018

Mój najlepszy rok - Warszawa

Gdzie: Warszawa
Prowadzi: Anna Kunicka Iwona Kordjak

Sztuka sprzedaży i obsługa klienta

Podstawowy element niezbędny dziś w sprzedaży to zaufanie. Coraz bardziej też oprócz jakości czyli doskonałego produktu czy usługi liczy się to czy dostarczone jest to na czas i jaka jest obsługa klienta. Do skutecznej sprzedaży nie wystarczą już techniki ni wiedza o produkcie; potrzebna jest sztuka czyli połączenie szczególnej pasji, cech charakteru i kompetencji.


Szkolenia i warsztaty z tej tematyki zmieniają schematy dotyczące sprzedaży, uczą nowego spojrzenia i innych zachowań. Zmieniają - na lepsze - nawyki towarzyszące handlowcom. Pomagamy wypracować handlowcom potrzebne cechy charakteru, na przykład poczucie własnej wartości (nie mylić z tupetem) czy działanie z poczuciem obfitości.

Uczymy uświadomionej skutecznej komunikacji z klientem, pozwalającej zrozumieć jego potrzeby i znaleźć najlepszą odpowiedź produktową lub usługową.

Uczymy lepszego zarządzania sobą w czasie, gospodarowania energią i odnawiania sił, tak, by handlowcy nie popadali w rutynę ani nie podlegali syndromowi wypalenia.


Nasze szkolenia pomagają również w życiu prywatnym.
Specjalne szkolenia dedykowane obsłudze klienta połączone z troską o ludzi z działu obsługi klienta i handlowców zapewniają wyjątkową pracę na rzecz zadowolenia klientów

Flagowe otwrate szkolenia z tej dziedziny to

Prowadzimy również szkolenia zamknięte na te i inne tematy związane z liderowaniem i zarzadzaniem firmą.
Szkolenia możliwe sa w wymiarze jednego dnia, dwóch dni, trzech dni.

masz pytanie